Обмін без проблем, повернення без витрат - Eldorado
Обмін та повернення товару
Після покупки з'ясувалося, що товар Вам не підходить.
Не переживайте, Ви маєте право обміняти або повернути товар, в магазинах «Ельдорадо».
Обміняти або повернути, товар що не підійшов Вам можна протягом 14 днів з моменту покупки, згідно Закону України «Про захист прав споживачів» (ст. 9)
Ми цінуємо Ваш час, тому просимо Вас ознайомитись з умовами обміну або повернення товару (згідно зі ст.9).
-
1. Товар не використовувався і не має слідів експлуатації;
2. Збережений товарний вид товару і його комплектуючих;
3. У товарі відсутні механічні пошкодження, потертості, подряпини;
4. Збережені заводські пломби, захисні плівки на товарі;
5. Товар в повній комплектації.
Для обміну або повернення товару Вам необхідні:
-
1. Документ, що підтверджує покупку;
2. Документ, що засвідчує особу;
3. Банківська карта, в разі покупки товару за допомогою банківської карти.
Для проведення обміну або повернення товару Ви можете звернутися:
У магазин, в якому зробили покупку, або будь-який інший зручний для Вас магазин «Ельдорадо» .
Якщо у Вас залишилися додаткові питання, їх можна задати, зателефонувавши на гарячу лінію 0 800 501 382 вибір 2
Гарантійне обслуговування
Якщо Ваша техніка несправна, не переживайте. На товари, придбані в «Ельдорадо», надається гарантія.
Протягом гарантійного терміну Ваш несправний товар може бути безкоштовно відремонтовано або замінено, за умови дотримання правил і умов експлуатації, указних в гарантійній документації до Вашого товару.
Ми цінуємо Ваш час, тому просимо Вас звернути увагу на умови гарантійного ремонту товару.
-
1. Перевірте гарантійний термін, зазначений в гарантійному талоні або інших документах на товар;
2. Переконайтеся, що товар не має слідів порушення правил і умов експлуатації, зазначених в інструкції виробника;
3. Переконайтеся, що товар не має механічних пошкоджень.
Для проведення гарантійного ремонту переконайтеся в наявності:
-
1. Документа, що підтверджує покупку;
2. Гарантійного талона.
Для проведення гарантійного ремонту Ви можете звернутися:
-
1. В Авторизований сервісний центр за номером телефону, вказаним в гарантійній документації до Вашого товару;
2. У магазин, в якому Ви зробили покупку, або будь-який інший зручний для Вас магазин «Ельдорадо»
3. Для товарів вагою 5 кг і більше, а також товарів, які вимагають проведення демонтажу, необхідний виклик фахівця за місцем експлуатації товару. Контактні дані Авторизованого сервісного центру Ви можете знайти в гарантійній документації або на офіційному сайті виробника.
Якщо у Вас залишилися додаткові питання, їх можна задати, зателефонувавши на гарячу лінію 0 800 501 382 вибір 2