Страхування HiProtection - Eldorado
Страховий продукт «HIPROTECTION»
Якщо Ваш гаджет (телефон, планшет, ноутбук) пошкодився в результаті:
Механічного пошкодження (з 01.01.2020 ремонт пошкодженої техніки)
Контакту з водою
Гарантійної поломки
Отримай виплату протягом 15 хвилин!
ПЕРЕВАГИ:
Можливість захисту власного майна
Швидкість отримання страхової виплати
Гарантія фінансової стабільності при настанні непередбачених подій
1. «HIPROTECTION» та «HIPROTECTION+»
Завантажити характеристику й основні умови продуктуЗавантажити частина 2 Договори добровільного страхування майна (HIPROTECTION) в редакції від 04.07.2016 року
Завантажити частина 2 Договори добровільного страхування майна (HIPROTECTION) в редакції від 16.01.2017 року
Завантажити частина 2 Договори добровільного страхування майна (HIPROTECTION) в редакції від 13.03.2017 року
Завантажити частина 2 Договори добровільного страхування майна (HIPROTECTION) в редакції від 20.04.2017 року
Завантажити частина 2 Договори добровільного страхування майна (HIPROTECTION) в редакції від 03.10.2017 року
Завантажити частина 2 Договори добровільного страхування майна (HIPROTECTION +) в редакції від 01.03.2018 року
Страхування від розбиття екрану
Умови страхування СП «Розбиття екрану»
Що під захистом ?
- Мобільний телефон
- Смартфон
- Планшетний персональний комп’ютер
- Ноутбук або нетбук, придбаний в “Eldorado”.
Страхові ризики:
• Поломка дисплея й сенсорного скла в результаті падіння
• Поломка роз'єму зарядки в результаті падіння
• Поломка мікрофона в результаті падіння
• Поломка динаміка в результаті падіння
• Поломка основної камери в результаті падіння
• Поломка задньої кришки корпуса в результаті падіння
Страховий платіж: 300/600/1200 грн.
Страхова сума: 1500/3000/6000 грн.
Страховий тариф: 20% від страхової суми.
Срок дії договору: 1 рік.
Територія дії договору: територія України (за виключенням території населених пунктів, на якій органидержавної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження та населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення,-згідно з переліком, що визначений законодавством України (Постанова КМУ№1085 від 07.11.2014р. З урахуванням усіх наступних змін до неї); території АР Крим).
Розмір страхового відшкодування встановлюється
у розмірі витрат, необхідних для відновлення пошкодженого екрану Застрахованої техніки до стану, в якому він знаходився безпосередньо перед настанням страхового випадку.
Витрати на ремонт та відновлення включають:
-витрати на матеріали, деталі і запасні частини, що необхідні для відновлення Застрахованої техніки;
-витрати на оплату робіт з метою відновлення Застрахованої техніки.
Укладення договору страхування «Розбиття екрану»
Договір страхування майна “Розбиття екрану” складається з Частини 1 та Частини 2.
Частина 1 договору містить індивідуальні умови (ПІБ, адресу, дату народження клієнта, назву, серійний номер техніки та інше) та заповнюється співробітником магазину. Всі поля договору є обов'язковими до заповнення. Заповнений договір страхування необхідно роздрукувати та підписати у Клієнта, збоку Страхової компанії договір підписує уповноважений співробітник магазину та ставить печатку. Один екземпляр договору надається Клієнту.
Частина 2 договору страхування, яка містить основні умови страхування, розміщена на сайті Страхової Компаній “Український Фінансовий Альянс” в розділі “Послуги”/5. “Розбиття екрану”, за посиланням: http://ufa-ic.com.ua/poslugy.
Дії Страхувальника при настанні страхового випадку HiTechnic
Негайно, але не пізніше 24 годин з моменту настання страхового випадку письмово повідомити Страхову компанію.
Надати необхідний пакет документів:
• Заяву на виплату страхового відшкодування;
• Копію договору страхування;
• Копії паспорту та ІПН Страхувальника;
• Гарантійний талон пошкодженої техніки;
• Оригінал товарного, касового або фіскального чеку, що підтверджує факт придбання пошкодженої техніки;
• Акт/висновок (або інший документ) Сервісного Центру, який рекомендовано Страховиком, про характер пошкодження техніки.
• Рахунок на оплату робіт по усуненню пошкодження техніки;
Гаряча лінія
0 800 21 00 39
Документи надсилати Укрпоштою замовним листом з повідомленням,
03056. м. Київ, вул. Борщагівська 154, 3 поверх.
Після отримання повного пакету документів (дата вказана на повідомленні від поштової служби) компанія приймає рішення за фактом звернення та повідомляє його офіційним листом за адресою, вказаною в повідомлення про подію, що має ознаки страхової, або телефонним дзвінком.
Страхування від залиття водою H2O
Умови страхування «H2O»
Що під захистом ?
- Мобільний телефон
- Смартфон
- Планшетний персональний комп’ютер
- Ноутбук або нетбук, придбаний в “Eldorado”.
Страхові ризики:
• Пошкодження застрахованої техніки водою (рідиною)
Страховий платіж: 150/250/350 грн.
Страхова сума: 1500/2500/3500 грн.
Страховий тариф: 20% від страхової суми.
Срок дії договору: 1 рік.
Територія дії договору: територія України (за виключенням території населених пунктів, на якій органидержавної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження та населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення,-згідно з переліком, що визначений законодавством України (Постанова КМУ№1085 від 07.11.2014р. З урахуванням усіх наступних змін до неї); території АР Крим).
Розмір страхового відшкодування встановлюється
у розмірі витрат, необхідних для відновлення пошкодженої Застрахованої техніки до стану, в якому вона знаходилася безпосередньо перед настанням страхового випадку.
Витрати на ремонт та відновлення включають:
-витрати на матеріали, деталі і запасні частини, що необхідні для відновлення Застрахованої техніки;
-витрати на оплату робіт з метою відновлення Застрахованої техніки.
Дії Страхувальника при настанні страхового випадку HiTechnic
Негайно, але не пізніше 24 годин з моменту настання страхового випадку письмово повідомити Страхову компанію.
Надати необхідний пакет документів:
• Заяву на виплату страхового відшкодування;
• Копію договору страхування;
• Копії паспорту та ІПН Страхувальника;
• Гарантійний талон пошкодженої техніки;
• Оригінал товарного, касового або фіскального чеку, що підтверджує факт придбання пошкодженої техніки;
• Акт/висновок (або інший документ) Сервісного Центру, який рекомендовано Страховиком, про характер пошкодження техніки.
• Рахунок на оплату робіт по усуненню пошкодження техніки;
Гаряча лінія
0 800 21 00 39
Документи надсилати Укрпоштою замовним листом з повідомленням,
03056. м. Київ, вул. Борщагівська 154, 3 поверх.
Після отримання повного пакету документів (дата вказана на повідомленні від поштової служби) компанія приймає рішення за фактом звернення та повідомляє його офіційним листом за адресою, вказаною в повідомлення про подію, що має ознаки страхової, або телефонним дзвінком.
Страховий продукт «HIPROTECTION»
Якщо з Вашим гаджетом (телефон, планшет, ноутбук) відбулося наступне:
Крадіжка (тільки група ноутбуки, в перші 90 днів діє страхування)
Грабіжка, розбій
Коротке замикання, збільшення сили струму або напруги в мережі
Падіння з висоти
Пошкодження водою
Механічне пошкодження
Випадкове потрапляння застрахованого майна в місце, звідки його неможливо витягнути (дістати)
Рішення протягом 15 хвилин!
ПЕРЕВАГИ:
Можливість захисту власного майна
Швидкість отримання страхової виплати
Гарантія фінансової стабільності при настанні непередбачених подій
Договір добровільного страхування майна за страховим продуктом «HIPROTECTION» №88 з 28.07.2020 р.
В яких випадках захищає «Захист Екрану»:
Як це працює для покупця:
Загальна інформація «Захист Екрану»:
Договір добровільного страхування майна за страховим продуктом «ЗАХИСТ ЕКРАНУ» №87 з 28.07.2020 р.
Страховий продукт «Buy2try»
Поверніть робочу техніку та придбайте замість неї НОВУ
ЩО МОЖНА ЗАСТРАХУВАТИ?
Велику та малу побутову техніку, смартфони, смарт-годинники, роботи-пилососи, пилососи-стіки, ігрові консолі, кавомашини, парогенератори, відпарювачі, саундбари, сушильні машинки, грилі, іншу телекомунікаційну, офісну, побутову, комп’ютерну, аудіо-, відео- та іншу технікуТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ
45 днівСТРАХОВИЙ ВИПАДОК
ЩО РОБИТИ?1.Звернутися до Страхової компанії за телефоном 0 800 503 773
2.Отримати інструкції від Страхової компанії та направити відповідний пакет документів на e-mail: eldorado@vuso.ua
3.Відправити техніку в комплектації придбання до Сервісного центру, вказаного Страховиком
4.Придбати в мережі ELDORADO нову техніку
Договір добровільного страхування фінансових ризиків за продуктом "Buy2try"
Страховий продукт «HiProtection»
Організуємо та сплатимо вартість ремонту Вашого пристрою, або сплатимо компенсацію у випадку його знищення або пошкодження внаслідок:
- протиправних дій третіх осіб (ПДТО): крадіжка, в т.ч. крадіжка зі зламом, грабіж, розбій;
- випадкового потрапляння пристрою в місце, звідки його неможливо дістати;
- випадків, які не визнаються гарантійними випадками, а саме: впливу електричного струму у формі короткого замикання, різкого підвищення сили струму або напруги в мережі енергопостачання, впливу індуктивних струмів і інших аналогічних причин;
- механічного впливу сторонніх предметів
- пошкодження рідиною
- падіння з висоти
ЩО МОЖНА ЗАСТРАХУВАТИ?
Мобільні телефони, смартфони, смарт-годинники, комп'ютерну техніка (ноутбуки, нетбуки, планшетні комп'ютери, монітори), теле-, відео-, фототехніку, електронні книги, автомобільну електроніку (навігатори, відеореєтратори)ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ
до 24 місяцівСТРАХОВИЙ ВИПАДОК
ЩО РОБИТИ?У випадку протиправних дій третіх осіб або випадкового потрапляння пристрою в місце, звідки його неможливо дістати:
1.Одразу звернутися до поліції та написати заяву
2.Протягом 12 годин з моменту настання події звернутися до Страхової компанії за телефоном 0 800 503 773
3.Отримати інструкції від Страхової компанії та направити відповідний пакет документів на e-mail: eldorado@vuso.ua
4.Відправити комплектні частини від пристрою до Сервісного центру, вказаного Страховиком
5.Отримати компенсацію на банківську карту
1.Протягом 12 годин звернутися до Страхової компанії за телефоном 0 800 503 773
2.Отримати інструкції від Страхової компанії та направити відповідний пакет документів на e-mail: eldorado@vuso.ua
3.Відправити пристрій до Сервісного центру, вказаного Страховиком
4.Отримати відремонтований пристрій, або отримати компенсацію на банківську картку в разі неможливості ремонту
ЧАТ-БОТ ДЛЯ ЗВЕРНЕНЬ
Також подію можна зареєструвати та надати пакет документів за допомогою чат-боту:Страховий продукт «NB-Protection»
Організуємо та сплатимо вартість ремонту Вашого пристрою, або сплатимо компенсацію в разі неможливості ремонту у випадку його поломки з будь-якої причини, в тому разі:
- механічного впливу сторонніх предметів на Пристрій
- падіння Пристрою
- пошкодження Пристрою рідиною
ЩО МОЖНА ЗАСТРАХУВАТИ?
НоутбукиТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ
до 12 місяцівСТРАХОВИЙ ВИПАДОК
ЩО РОБИТИ?1.Протягом 12 годин звернутися до Страхової компанії за телефоном 0 800 503 773
2.Отримати інструкції від Страхової компанії та направити відповідний пакет документів на e-mail: eldorado@vuso.ua
3.Відправити пристрій до Сервісного центру, вказаного Страховиком
4.Отримати відремонтований пристрій, або отримати компенсацію на банківську картку в разі неможливості ремонту
Договір добровільного страхування техніки за програмою "NB-Protection"
Страховий продукт «Smart-Protection»
Організуємо та сплатимо вартість ремонту Вашого пристрою, або сплатимо компенсацію в разі неможливості ремонту у випадку його поломки з будь-якої причини, в тому разі:
- пошкодження дисплею Пристрою у вигляді сколів, тріщин (розбиття екрану);
- ппошкодження динаміка Пристрою
- пошкодження мікрофона Пристрою
- необхідності заміни/оновлення операційної системи Пристрою через збої в роботі програмного забезпечення Пристрою
ЩО МОЖНА ЗАСТРАХУВАТИ?
СмартфониТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ
до 12 місяцівСТРАХОВИЙ ВИПАДОК
ЩО РОБИТИ?1.Протягом 12 годин звернутися до Страхової компанії за телефоном 0 800 503 773
2.Отримати інструкції від Страхової компанії та направити відповідний пакет документів на e-mail: eldorado@vuso.ua
3.Відправити пристрій до Сервісного центру, вказаного Страховиком
4.Отримати відремонтований пристрій, або отримати компенсацію на банківську картку в разі неможливості ремонту
Договір добровільного страхування техніки за програмою "Smart-Protection"
Страховий продукт «TV-Protection»
Організуємо та сплатимо вартість ремонту Вашого пристрою, або сплатимо компенсацію в разі неможливості ремонту у випадку:
- механічного впливу сторонніх предметів на Пристрій
- падіння Пристрою
- пошкодження Пристрою рідиною
ЩО МОЖНА ЗАСТРАХУВАТИ?
ТелевізориТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ
до 12 місяцівСТРАХОВИЙ ВИПАДОК
ЩО РОБИТИ?1.Протягом 12 годин звернутися до Страхової компанії за телефоном 0 800 503 773
2.Отримати інструкції від Страхової компанії та направити відповідний пакет документів на e-mail: eldorado@vuso.ua
3.Відправити пристрій до Сервісного центру, вказаного Страховиком
4.Отримати відремонтований пристрій, або отримати компенсацію на банківську картку в разі неможливості ремонту
Договір добровільного страхування техніки за програмою "TV-Protection"
Страховий продукт «Заміна деталей»
Організуємо заміну деталей Вашого пристрою (мікрофону, динаміка, камери або роз’єму живлення)та сплатимо вартість їх заміниу випадку знищення або пошкодження деталей внаслідок:
- механічного впливу сторонніх предметів
- пошкодження рідиною
- падіння з висоти
ЩО МОЖНА ЗАСТРАХУВАТИ?
Мобільні телефони, смартфони, смарт-годинники, комп'ютерну техніку (ноутбуки, нетбуки, планшетні комп'ютери, монітори), теле-, відео-, фототехніку, електронні книги, автомобільну електроніку (навігатори, відеореєтратори)ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ
від 3 до 12 місяцівСТРАХОВИЙ ВИПАДОК
ЩО РОБИТИ?1.Протягом 12 годин звернутися до Страхової компанії за телефоном 0 800 503 773
2.Отримати інструкції від Страхової компанії та направити відповідний пакет документів на e-mail: eldorado@vuso.ua
3.Відправити пристрій до Сервісного центру, вказаного Страховиком
4.Отримати відремонтований пристрій
Договір добровільного страхування техніки за програмою "Заміна деталей"
Страховий продукт «Захист екрану»
Організуємо та сплатимо вартість ремонту екрану Вашого пристрою, або сплатимо компенсацію, якщо ремонт екрану здійснити неможливо у випадку його знищення або пошкодження внаслідок:
- механічного впливу сторонніх предметів
- пошкодження рідиною
- падіння з висоти
ЩО МОЖНА ЗАСТРАХУВАТИ?
Мобільні телефони, смартфони, смарт-годинники, комп'ютерну техніку (ноутбуки, нетбуки, планшетні комп'ютери, монітори), теле-, відео-, фототехніку, електронні книги, автомобільну електроніку (навігатори, відеореєтратори)ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ
до 12 місяцівСТРАХОВИЙ ВИПАДОК
ЩО РОБИТИ?1.Протягом 12 годин звернутися до Страхової компанії за телефоном 0 800 503 773
2.Отримати інструкції від Страхової компанії та направити відповідний пакет документів на e-mail: eldorado@vuso.ua
3.Відправити пристрій до Сервісного центру, вказаного Страховиком
4.Отримати відремонтований пристрій
Договір добровільного страхування техніки за програмою "Захист екрану"
Страховий продукт «Екстра заміна»
Поверніть техніку в разі гарантійної поломки та придбайте замість неї нову
ЩО МОЖНА ЗАСТРАХУВАТИ?
Теле-, аудіо-, відео-, фототехніку, оргтехніку, мобільні телефони, смартфони, смарт-годинники, комп'ютерну техніку (ноутбуки, нетбуки, планшетні комп'ютери, монітори тощо), електронні книги, відеореєстратори, навігатори, великогарбаритну та малогабаритну побутову технікуТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ
до 24 місяцівСТРАХОВИЙ ВИПАДОК
ЩО РОБИТИ?1.Звернутися до Страхової компанії за телефоном 0 800 503 773 або за допомогою чат-боту:
2.Отримати інструкції від Страхової компанії та направити відповідний пакет документів на e-mail: eldorado@vuso.ua або у чат-бот
3.Відправити техніку в комплектації придбання до Сервісного центру, вказаного Страховиком
4.Придбати в мережі ELDORADO нову техніку
Договір добровільного страхування техніки за програмою "Екстра заміна"
Страховий продукт «Зелена карта»
Міжнародне страхування автоцивільної відповідальності за кордоном
ЗЕЛЕНА КАРТА ПОКРИВАЄ
збитки, завдані потерпілим-третім особам в результаті дорожньо-транспортної пригоди, що сталася під час дії полісу з вини водія застрахованого автомобіля за Зеленою карткою, а саме:-збитки, завдані майну
-збитки життю та/або здоров’ю
Поліс покриває відповідальність як Страхувальника, так і іншої особи, що керує застрахованим транспортним засобом на законних підставах
Розмір відшкодування залежить від умов, визначених законодавством країни відвідування. У кожної держави встановлено певні ліміти зі страхових виплат, відповідно до яких встановлюється сума компенсації.
Розповсюджується на країни-члени міжнародної системи Зелена карта
СТРАХОВИЙ ВИПАДОК
ЩО РОБИТИ?1.Одразу викликати поліцію на місце ДТП
2.Зробити фото/відео місця ДТП, транспортних засобів, пошкоджень автомобілей усіх учасників, зафіксувати дані/документи, контакти учасників
3.Отримати довідку поліції про ДТП
4.Звернутися до Страхової компанії за телефоном 0 800 503 773, для дзвінків з-за кордону +38 067 544 50 24
5.Сплата відшкодування здійснюється потерпілому