Запитання та відповіді - Eldorado
Інтернет-магазин працює за таким графіком:
понеділок – п’ятниця: з 08:00 до 21:00;
субота з 09:00 до 20:00;
неділя з 09:00 до 19:00.
На які товари надається гарантія?
Ми продаємо тільки сертифікований, офіційно завезений товар. На всі товари в нашому магазині надається офіційна гарантія, що підтверджує обов’язки стосовно відсутності в товару заводських дефектів. Гарантія надається на термін до 48 місяців залежно від сервісної політики виробника.
Куди і на яких умовах здійснюється доставка?
Умови доставки залежать від регіону. Ми доставляємо товари:
– по Києву;
– Київській області;
– Україною (послуга «Самовивіз»).
На сайті зазначено, що товару немає в наявності, чи можна його замовити?
Ви можете скористатися функцією «Додати у список очікування», яка доступна в нашому каталозі. Тільки-но товар буде в наявності, ми надішлемо вам повідомлення на електронну пошту.
В яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:
- порушено правила користування, викладені в експлуатаційних документах;
- неправильно заповнено гарантійний талон;
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушено цілісність гарантійних пломб;
- було здійснено несанкціоноване відкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чт схеми товару; серійний або ІМЕІ номер, що є в пам’яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
Як здійснюється доставка по Києву?
Оформлюючи замовлення, ви можете обрати зручний для вас день доставки (але не пізніше семи днів з моменту оформлення замовлення). Зазвичай замовлення доставляються наступного дня після його оформлення, щодня з 10:00 до 21:00, без вихідних. Точний час доставки ви можете узгодити з нашим оператором.
При замовленні на суму від 13 000 грн – доставка по Києву безкоштовна (інакше – 35 грн). Доставка товару до роздрібного магазину по Україні – безкоштовно, незалежно від суми замовлення.
Чи можу я обміняти або повернути товар?
Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після купівлі. Це право гарантує вам Закон «Про захист прав споживачів». Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, впевніться, що:
- товар не був у вжитку і не має слідів користування ним: подряпин, сколів, потертостей, на рахунку телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. ін.;
- товар повністю укомплектований і не порушено цілісність упаковки;
- збережено всі ярлики та заводське маркування.
Якщо товар не працює, його обмін або повернення здійснюється лише за наявності висновків авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушено.
Товари належної якості, які не підлягають поверненню або обміну: товари для профілактики та лікування захворювань у домашніх умовах, а також предмети особистої гігієни.
Як здійснюється доставка по Київській області?
У разі замовлення за межі м. Києва (до 40 км) вартість доставки повідомляє оператор нашого інтернет-магазину. Ви також можете уточнити вартість доставки по Київській області у наших операторів за тел. (044) 495-50-00.
Інтернет-магазин "Ельдорадо" пропонує вигідні та зручні умови отримання кредитів. Детальніше про кредити.
Ви можете скасувати замовлення, зателефонувавши за номерами: (044) 495-50-00, 0 800 300-0-30 або написати нам через форму зворотного зв’язку.
Як здійснюється доставка Україною?
Доставки Україною здійснюють до роздрібного магазину "Ельдорадо" у вашому місті нашої службою доставки (послуга «Самовивіз»). Якщо ви забираєте товар самовивозом, у вас також є можливість домовитися про доставку по місту безпосередньо в магазині, з якого здійснюється самовивезення.
Реєстрація займає не більше двох хвилин. Зареєструвавшись, вам не потрібно буде щоразу наново зазначати свої контактні дані; ви зможете переглядати історію своїх замовлень; дізнаватися, коли з’явиться товар (функція «Додати до списку очікування»), а також отримувати розсилку про наші акції (не частіше двох разів на місяць).
Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?
Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками.
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:
– модель;
– серійний номер;
– гарантійний термін;
– дата продажу товару.
Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації. У гарантійному талоні зазначено адреси й телефони сервісних центрів, авторизованих виробником.
Яка гарантія, що відправлений товар не підмінять дорогою?
Ми користуємося послугами лише перевірених надійних перевізників. Ви оплачуєте товар лише після отримання та перевірки, тому у вас буде можливість переконатися в його відповідності.
Сервісний центр не може відремонтувати мій товар у гарантійний період.
Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов із ладу з вини виробника і його не можна відремонтувати в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
– товар у повній комплектації;
– гарантійний талон;
– документ, що підтверджує оплату;
– висновок сервісного центру з поміткою про те, що товар не підлягає гарантійному ремонту.
Як я можу оплатити своє замовлення?
Оплата в інтернет-магазині "Ельдорадо" (www.eldorado.com.ua) здійснюється у гривні. Спосіб оплати замовлення ви обираєте під час його оформлення і далі можете обговорити з оператором.
Розрахунок готівкою – найпоширеніший і зручний спосіб оплати покупок. Оплата здійснюється готівкою працівникові служби доставки після отримання та огляду товару.
Кредит – інтернет-магазин "Ельдорадо" пропонує вигідні та зручні умови отримання кредитів. Детальніше про кредити.
Оплата банківською карткою – у разі самовивезення з нашого роздрібного магазину ви маєте можливість оплатити товар банківською карткою на касі магазину.
Безготівковий розрахунок – це єдиний спосіб оплати в разі, якщо замовлення оформлюється на юридичну особу. Сума замовлення має бути не меншою від 300 грн. При отриманні замовлення необхідно мати з собою довіреність від організації-замовника та посвідчення особи. Разом із замовленням передаються рахунок, рахунок-фактура й накладна.
Що робити, якщо оплачений товар не доставлено?
Ми страхуємо весь товар, який відправляємо в інші міста. У разі відсутності (з будь-яких причин) вашого товару в офісі перевізника, ми протягом 2–3 днів відправимо вам новий товар. Якщо з якихось причин товар вчасно не надійшов у роздрібний магазин для самовивозу (послуга «Доставка в магазин»), повідомте нас, і ми оперативно відправимо його повторно.
Я хочу обміняти або повернути товар. Який графік роботи сервісного відділу?
Обміняти або повернути товар можна за адресою: м. Київ, вул. Глибочицька, 44 у будь-який день тижня з 10:00 до 18:00 (перед тим, як прийти, будь ласка, узгодьте свій візит за телефоном інтернет-магазину: 044 495-50-00).
Для повернення товару слід мати з собою паспорт та ідентифікаційний код. Якщо ви придбали товар самовивозом з роздрібного магазину "Ельдорадо", будь ласка, звертайтеся безпосередньо в цей магазин. Адреси магазинів і графік роботи можна переглянути на нашому сайті.
Якщо ви мешкаєте не в Києві, то можете відправити товар назад тим самим способом, яким ви його отримали, наприклад, за допомогою перевізника «Міст Експрес». Якщо збережено товарний вигляд і упаковку товару, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.
Як оплатити товар за безготівковим рахунком? Чи є ви платником ПДВ?
Ви можете розрахуватися з нами за безготівковим рахунком, ми є платниками ПДВ. Ціна на товар не змінюється. Для цього вам необхідно надіслати копію свідоцтва ПДВ, у свою чергу ми відправимо вам рахунок-фактуру електронною поштою або факсом. При отриманні товару ви отримаєте і всі необхідні документи: гарантійний талон, витратну накладну, податкову накладну.
Що потрібно для отримання товару, оплаченого за безготівковим розрахунком?
Покупець зобов’язаний надати документ, що посвідчує особу, а також (якщо покупцем є юридична особа) довіреність від організації-платника. Без оформлення довіреності товар може отримати директор підприємства особисто із засвідченням витратних накладних круглою печаткою підприємства.